دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





زیادی بال وپرت دادم

بسه دیگه حرفی نزن هیچی بهم نگو و برو/ حرف حرفه تو شد آخرم دیگه نمیخوامت تورو برو دیگه با هام لج نکن درم پشت سرت ببند/ انقدر به خودت نرس انقدر بی خودی نخند تو دنباله ستاره ای من آسمون پر ابرم/ ایندفعه دیگه شوخی نیست پر شده کاسه ی صبرم برو اسم منم نیار/ برو مرگ و شیون یه بار برو تا هوا روشنه/ این خونه خونه ی منه هنوز نرفتی دلگیرم تو بمون من خودم میرم/ میرم و از دلم امشب انتقاممو میگیرم خودت میدونی این خونه یا جا تو یا جای منه/ من میرم آخه این غمها پشته منو نمیشکنه بعد از یه عمری جون کندن خوب جوابه منو دادی/ از همین لحظه که رفتم تو تو این خونه آزادی ایندفعه موقعه رفتن بغضم دیگه نمیشکنه/ لج نکن اون و دور نریز اون خرتو پرتای منه هر چی تو خونست ماله تو اون چهار تا عکسم ماله من/ تو چی میفهمی از دلم چی میدونی از حال من ریشه ی زندگیم خوشی بزن بکن/ از بیخودو این کبریت این من این خونه هر کاری میکنی بکن من رو عکـســـامون حســاســم/ خــــــط نــــــکش روی احســــــــاســـــــم حــــــــلقتـــم میـبـــــرم/ آخه تو خودت خــــــریــــدی واسم هی بخند لجمو در آر من رفتم خوشبحال تو/من دیگه رنجیدم ازت این خونه بی من ماله توتو شبهام بعد تو قطعا نه ماهی هست نه مهتابی همش به فکر اینم تو، تو آغوشه کی میخوابی از بس چشمای تو چرخید من ازچشمای تو افتادم مقصر من بودم آره زیاد بالو پرت دادم

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 14:37 | |